יום שישי, 8 באפריל 2011

זהו, שלא

ואז היא אמרה שלא.

מה, ככה?

כן, היא בחורה רצינית. לא רוצה לשחק משחקים.

ואתה?

מה אני?

זה מה שאתה רוצה? לשחק משחקים?

ברור שלא... גם אני ראיתי את זה עומד לקרות.

אז למה לא אמרת כלום?

כי קיוויתי, שאולי, בכ"ז, ואולי אני בכלל טועה והכל סבבה.

מבאס.

מתרגלים.

זה כבר כמה פעמים...

בדיוק - מתרגלים.

לא כואב?

כואב כואב, אבל מה אפשר לעשות?

אולי צריך לנסות משהו חדש?

מה זה משהו חדש? כל בחורה זה משהו חדש.

אני מתכוון... לשנות את הגישה.

כלומר?

אם אתה מנסה להגדיר בדיוק מה אתה רוצה, ומנסה להשיג בדיוק את זה - יש סיכוי יותר טוב שתשיג את זה.

לא הבנתי.

אני מתכוון שאם היית באמת ובתמים מאמין שזה יכול להצליח - היא הייתה נשארת איתך.

כלומר, אם הייתי משחק אותה שזאת הבחורה המושלמת ביותר עלי אדמות, היא הייתה נשארת איתי? בחייך.

זה מה שאתה מחפש? את הבחורה המושלמת ביותר עלי אדמות?

אני מחפש מישהי שתגרום לי להרגיש נאהב.

ואיך בדיוק אתה מתכנן להשיג את זה?

אני לא יודע.

איך השגת את זה בעבר?

מי אמר שהשגתי את זה בעבר?

היית נשוי, היו לך חברות, לא?

טוב, בסדר. אבל זה לא יקרה שוב.

למה לא?

כי זה לא היה אמיתי. זה אף פעם לא אמיתי.

ל-מ-ה ל-א?

כי אף אישה שאוהבת אותך לא תוכל לגרום לך לחוש נאהב אם אינך אוהב את עצמך.

ומה יגרום לך לאהוב את עצמך?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה